Web Content Viewer
Областна комисия за разглеждане на постъпили анкети за удовлетвореността от работата на администрацията
Съгласно Наредбата за административното обслужване, административните органи създават възможност за обратна връзка от потребителите чрез използване и прилагане на методи за обратна връзка. Методите са: анкетни проучвания, консултации със служителите, анализ на сигнали, предложения, жалби, похвали, анализ на медийни публикации и др. Периодично изследват и анализират резултатите от обратната връзка от потребителите и управляват тяхната удовлетвореност от качеството на административното обслужване.
Създадената комисия има за задача да изследва и анализира резултатите от обратната връзка с потребителите относно тяхната удовлетвореност от предоставяните в Областна администрация – Смолян административни услуги, като анализира сигнали, предложения, мнения, коментари и похвали на потребителите на услуги, които са попълнени в анкетен формуляр „Вашето мнение за нашата работа”, а също така извършва анализ и на медийни публикации. Резултатите от анкетите се обобщават на всяко тримесечие от комисията и се публикуват на интернет страницата на администрацията. В резултат на получената, анализираната и консултираната информация от обратната връзка и от измерването на удовлетвореността се предприемат действия за подобряване на административното обслужване.
Всяка година до 1 април администрациите изготвят годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за предходната календарна година, който се публикува на интернет страницата на съответната администрация.